» Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра
на правах реклами

Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра

29-11-2018, 12:40
 (голосів: 0)
28 листопада 2018 року на базі Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 відбувся семінар учителів початкових класів з проблеми: «Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра».
Учителі показали високий рівень педагогічної майстерності на уроках, провели їх цікаво, продуктивно, вдало поєднуючи теоретичну і практичну частини з використанням новітніх освітніх технології та продемонстрували сучасний підхід до викладання предмету. Розпочала семінар директор школи Колотило Н.Р., яка представила роботу школи. Жовток О.М., заступник директора школи, розповіла про теоретичні засади діяльнісного підходу у навчанні молодшого школяра.
Присутнім були представлені уроки:
- Вчимося додавати і віднімати числа. Числівники від 6 до 10, інтегрований урок у 1-А класі. Математика та англійська мова (Гречихіна С.І., вища категорія, вчитель-методист, Бурба Н.О., перша категорія);
- Додаємо і віднімаємо числа. Складаємо рівності. Урок математики у 1-Б класі (Мекшун Т.Л., вища категорія, старший вчитель);
- Вірші Ліни Костенко про осінь, урок літературного читання у 3-Б класі (Пригорницька В.Г., вища категорія, старший вчитель);
- У чому перевага енергії сонця? Урок природознавства у 3-В класі (Бакун Т.В., вища категорія);
- Добре тому жити, хто вміє дружити, виховний захід у 4-В класі (Кузьменко Л.О., вища категорія, старший вчитель).
Підбиваючи підсумки семінару, методист МЦ Йовенко А.М. відзначила, що семінар пройшов на високому методичному рівні, змістовно, цікаво, науково обґрунтовано, підкріплено практичними завданнями.
Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра
Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра
Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра
Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяраДіяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра Діяльнісний підхід у навчанні як чинник розвитку особистості молодшого школяра

Школа №7

 

Ну що б, здавалося, слова…
Слова та голос - більш нічого.
А серце б’ється – ожива, як їх почує!..
Т.Шевченко