Стратегія розвитку закладу освіти
КРОК ДО та КРОК 1Крок До та Крок 1 на шляху до школи майбутнього.У лютому 2024 року в рамках реалізації швейцарсько-українського проєкту DECIDE стартувала друга хвиля Школи дієвої демократії з написання Стратегії розвитку, до якої долучилася і ЗОШ № 7.
Стратегія розвитку закладу освіти — це важливий крок для визначення вектора діяльності школи на найближчі роки.
8 березня відбулась організаційна зустріч менторів із розроблення та реалізації Стратегії розвитку ЗОШ № 7 Антоніни Федорченко та Дмитра Покришня з дирекцією школи. Ментори окреслили кроки до успіху, нагадали про демократичний вектор руху освіти, пояснили суть партисипативного підходу, націлили на початок насиченої творчої роботи. Наказ про створення робочої групи є, рекомендації щодо творчого підходу до питання створення проєктної групи з розробки Стратегії розвитку враховані.
Отже, 21 березня відбудеться зустріч робочої групи з менторами. Розпочинаємо шлях довжиною в 9 місяців роботи над проєктом!
Дякуємо всім учасникам даного процесу!
Далі буде!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
КРОК 1.У рамках реалізації швейцарсько-українського проєкту DECIDE стартувала друга хвиля Школи дієвої демократії з написання Стратегії розвитку, до якої долучилася і ЗОШ № 7.
21 березня відбулась зустріч робочої групи з менторами. До зустрічи залучилися члени робочої групи: дирекція школи, вчителі, представники батьківської громадськості, учні школи, випускники та Гусак Регіна - депутат Чернігівської міської ради, директор НРЦ №2.
Розпочинаємо шлях довжиною в 9 місяців роботи над проєктом! Ментори Антоніна Федорченко та Дмитро Покришень окреслили кроки до успіху, нагадали про демократичний вектор руху освіти, пояснили суть партисипативного підходу, націлили на початок насиченої творчої роботи.
Дякуємо всім учасникам даного процесу!
Далі буде!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
2.pdf [370.15 Kb] (завантажень: 0)1.pdf [657.86 Kb] (завантажень: 3)КРОК 2. Розроблення Профілю ЗЗСО на основі діагностування вихідного стану та проведення оцінювання задля визначення векторів розвитку.Протягом 26.03-02.04.2024 року в школі було проведено опитування учасників освітнього процесу (вчителів, учнів, батьків) за 14 темами ШДД та показниками Профілю ЗЗСО.
На основі аналітичного матеріалу та результатів опитування був розроблений Профіль ЗЗСО № 7.
22 квітня був проведений семінар з самооцінювання ЗЗСО за участю членів робочої групи та менторів Антоніни Федорченко та Дмитра Покришня. Було використано інструмент - SWOT-аналізу, проведено роботу в групах за темами: освітнє середовище, освітній процес, педагогічна діяльність, управлінська діяльність.
Дякуємо всім учасникам даного процесу!
Далі буде!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
КРОК 3. Ціль 3. Визначення цінностей, місії, візії (бачення), розроблення стратегічних напрямків та оперативних цілей розвитку.24 травня відбулася зустріч менторів Антоніни Федорченко та Дмитра Покришня з членами робочої групи по розробці Стратегії розвитку закладу освіти, щоб підвести підсумки проведеної роботи та окреслити чіткий план дій на майбутнє.
Ключовим завданням цієї зустрічі стало визначення цінностей, місії та візії закладу освіти. Разом із тим учасники розробили стратегічні напрямки та оперативні цілі розвитку закладу освіти, ґрунтуючись на гендерно орієнтованому підході, принципах доступності та демократії.
Дякуємо всім учасникам даного процесу!
Далі буде!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
КРОК 4. Розроблення Перспективного плану впровадження стратегії розвитку закладу освіти через реалізацію проєктів розвитку. Обговорення та затвердження Перспективного плану24.06.2024 відбувся воркшоп за участю членів робочої групи та менторів Антоніни Федорченко та Дмитра Покришня. Під час зустрічі були розроблені проєктних ідей відповідно до стратегічних напрямків та оперативних цілей розвитку закладу освіти та планували час їх впровадження.
Дякуємо всім учасникам даного процесу!
Далі буде!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
КРОК 5. Розроблення Плану реалізації Стратегії у поточному навчальному році через реалізацію проєктів розвитку. Виконання проєктів розвитку. Моніторинг09 жовтня 2024 року відбулося засідання Робочої групи з розроблення Стратегії розвитку Чернігівської гімназії № 7. Завданням Кроку 5 є розроблення Плану реалізації Стратегії розвитку у поточному навчальному році через реалізацію проєктів розвитку.
Учасники Робочої групи разом з менторами Антоніною Федорченко та Дмитром Покришнем обговорили План реалізації Стратегії розвитку у поточному навчальному році та чітко визначили кількість проєктів, етапи реалізації, відповідальних осіб та орієнтовні строки виконання.
Переглянути Проєкт Стратегії розвитку Чернігівської гімназії № 7СКАЧАТИФорма для внесення зауважень та пропозицій Перейти за посиланням Стратегія розвитку Чернігівської гімназії № 7 Чернігівської міської ради на 2025-2029 р. Стратегія розвитку04 грудня 2024 року відбулась друга зустріч з менторами Антоніною Федорченко та Дмитром Покришнем в межах реалізації завдань Кроку 5.
Учасники Робочої групи обговорили питання створення проєктних груп з-поміж учасників освітнього процесу. Під час впровадження Стратегії розвитку буде здійснюватиметься постійний моніторинг, що входитиме до обов’язків моніторингової групи. Здійснення моніторингу буде відбуватися за визначеними індикаторами результативності.
Моніторинг буде здійснюватися із застосуванням інструментів опитування учасників/учасниць освітнього процесу, спостереження, вивчення документації.
Результати моніторингу обговорюватимуться на засіданні педагогічної ради закладу освіти.
Дякуємо всім учасникам зустрічі за співпрацю та підтримку!
Швейцарсько-український проєкт DECIDE
#DOCCU
#ШколаДієвоїДемократії
Наказ № 318Наказ № 319